Reklamy

7 września 2012

Kilka zmian na blogu


Jak widzicie na blogu zaszło kilka zmian. Po pierwsze, wyrzuciłem kilka zbędnych widgetów. Śmieciły tylko w prawej kolumnie. Najważniejszym faktem jest zmiana wyglądu bloga. Nie wszyscy o tym wiedzą, ale początkowo blog ten miał mieć inne przeznaczenie niż to które spełnia obecnie, więc zmiana template była konieczna. Czarny tekst na białym tle najmniej męczy oczy i czyta się go najwygodniej, więc zostanie póki co jak jest. Druga sprawa że w obecnym szablonie posty wyświetlane są w dwóch kolumnach. Ma to zapobiec niepotrzebnemu przewijaniu strony w dół w celu odnalezienia danej notki, tak jest wygodniej przynajmniej według mnie. Oczywiście zapewne wielu (patrzę na Ciebie Teoria Życia :P) nie spodoba się jebitny header w postaci slidera ale uparłem się że będzie i jest. W wolnej chwili postaram się go rozkopać i dojść do tego jak go zmniejszyć, bo jego wysokość jednak mimo wszystko jest trochę przesadna na niższych rozdzielczościach monitora.

Teraz mała uwaga. Chodzi o komentarze. Jeżeli ktoś ma problem z instalacją/modyfikacją bloga i wyskakuje mu na blogspocie konkretny komunikat, niech zawrze go w komentarzu nawet w postaci obrazka, bo połowy z was nie rozumiem gdy piszą "Nie działa". Co nie działa? Samochód? A może mikrofalówka się zjebała? Jeżeli mam odpowiadać na pytania to zadawajcie je w miarę konkretnie, gdyż i mi i wam ułatwi to życie.

Na te chwilę to chyba tyle. Pozdrawiam i mam nadzieję że jeżeli już tu trafiacie, to chociaż znajdujecie to czego szukacie :)
Pozdrawiam, Stivii.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...