Reklamy

19 marca 2012

Darmowe szablony Blogspot? Oczywiście!




Minęło niespełna kilka godzin od założenia tego bloga, a już dostałem kilka pytań na G+ dotyczących wyglądu mojego bloga. Postanowiłem więc podzielić się z wami informacją dotyczącą tego skąd wziąć i jak wgrać na swojego bloga, szablony które standardowo nie są dostępne, a wierzcie mi, jest ich sporo i są na prawdę niezłe.

Zacznijmy więc.
Pierw musimy wybrać ten jeden jedyny niepowtarzalny (po przerobieniu oczywiście) szablon.
Te znajdziemy na jednej z poniższych stron. Do dzieła!

http://btemplates.com/
http://www.bloggertemplatesfree.com/
http://www.eblogtemplates.com/templates/blogger-templates/

Wybrałeś już swój wymarzony szablon? Świetnie!
Teraz przejdźmy do instalacji.
1. Aby zainstalować szablon na swoim blogu, musisz najpierw ściągnąć go z jednej z wyżej wymienionych stron, po czym rozpakować.
2. Po rozpakowaniu otrzymasz jeden lub więcej (w zależności od szablonu) plików z rozszerzeniem *.xml
3. Teraz logujesz się na swojego Blogspota, wchodzisz w jednego ze swoich blogów i wybierasz z lewego menu pozycję "Szablon".
4. Ostatni krok to wciśnięcie przycisku



5. Następnie już tylko wybieramy plik *.xml z naszego dysku i cieszymy się nowym wyglądem.


PAMIĘTAJ ABY NAJPIERW WYKONAĆ KOPIĘ ZAPASOWĄ STAREGO WYGLĄDU!


W razie problemów służę pomocą, w komentarzach.

24 komentarze:

Jak zapisać wygląd obecny bloga na blogspocie ? c:

Męczę się z tym od rana i wciąż mam jakiś błąd. Ładuję plik xml., ale nie mi to nie daje :( Potrzebuję pomocy

Mójpazurek sprecyzuj co się dzieje. Jeżeli pasek ładuje się w nieskończoność skorzystaj z innej przeglądarki to powinno ruszyć.

no właśnie załadowal sie pomyslnie no i gdzie on jest

Po załadowaniu się, szablon powinien funkcjonować

Mi takie coś wyskoczyło:
"Zapisanie szablonu nie powiodło się.
Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte. Komunikat o błędzie XML:
Content is not allowed in prolog."

Usuń z kodu wszelkie znaki występujące przed “<?xml“

A mi się dodatkowe strony przesunęły w lewo :( Pomocy!
zapraszam zobaczcie jak to teraz wygląda :((( : www.ankais.blogspot.com

czy w szablonie wybranym mozna zmeniac zdjecia glowne ?

Kurde potrzebuję szablon jakiś militarny,dobrze by było z jakimś czołgiem i nie ma nigdzie! Czy ktoś pomoże?

Prosze powiedz mi jak usuna to Anderfind,tak zeby w tym mijescu były daty http://lidiaartsoutache.blogspot.com.es/

Już doszłam czemu miałam błąd,zgrałam szablon który był dla WordPress a nie bloggera.Lidia

Zapraszam na mojego bloga
keurt.blogspot.com

ja z kolei nie mam czegosc takiego jak "przywroc kopię zapasową"
i wyskakują mi błędy, kasuję te zaznaczone na czerwono, ale pisze ze szablon
musi zaczynać i konczyc się tak samo, wpisuję komendę i dalej jest problem


nie mam juz siły

www.annaproszkin.pl - zapraszam do mnie, co prawda dopiero strona sie rozkreca, ale to kwestia czasu ;)

Btemplates już nieuktalne niestety :( Na szczęście jest jeszcze dużo fajnych stronek z szablonami. Ja polecam : free blogger templates

Świetny wpis! Jednak zgadzam się z poprzednikiem, btemplates faktycznie ostatnio nie dodaje szablonów. Również mogę polecić stronę freetemplates24

Kocham cię :D super poradnik ;)

15 nowych darmowych szablonów
http://wpthemess.net/15-free-responsive-blogger-templates-for-2014/

Czemu nie można użyć kodu HDML skoro jest opcja edytowania szablonu poprzez własnie zmiane tego kodu? :) było by łatwiej, wygodniej... sporawdzam czy się da.

Polecam listę 20 najlepszych szablonów na Blogspot w 2015r. http://alfabloger.pl/szablony-na-blogspot-20-najlepszych-szablonow-2015/

Tu jest jak wgrać pobrany z netu szablon na swój blog: jak wgrać pobrany szablon na bloga
Tu masz jak zapisać (zrobić kopię obecnego szablonu): jak zapisać szablon na bloggerze

Ten komentarz został usunięty przez autora.

Znajdź idealny motyw do swojej witryny wordpress motywy. Wybierz spośród tysięcy oszałamiających wzorów z szeroką gamą funkcji i opcji dostosowywania.

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...