Reklamy

8 maja 2012

Path of Exile - Beta Weekend


Nie wiem jak wy, ale ja od premiery byłem fanem Diablo II. Poznałem nawet jego poprzednika. Owe gry miały w sobie coś niesamowitego, ten klimat który tworzyły lokacje, potwory, muzyka, wszystko. Nie muszę chyba więc długo was przekonywać, jak bardzo czekałem na Diablo III. Tak tak, pamiętam jeszcze czasy w których mówiło się o D3 ale nie wiedziało czy wogóle wyjdzie. D3 stało się przez pewien czas czymś w co wszyscy fani wierzyli, ale czego sam twórca Blizzard, nie potwierdzał. Dopiero 28 czerwca 2008 roku wszyscy wpadli w studnie euforii jak i jednocześnie zrzucili coś ciężkiego z krzyża, gdy dowiedzieliśmy się że Blizzard na swojej konferencji ogłosił oficjalnie produkcję Diablo 3. Tak się złożyło że 20 kwietnia w końcu po długich oczekiwaniach udało mi się dostąpić zaszczytu i zagrać w otwartą betę Diablo 3. Powiem krótko - Nie zbiło mnie z tropu, ale na pewno zachęciło do kupna, gdyż po samej becie dało się zobaczyć że Blizzard nie odstawił fuszerki.

Jeżeli to czytasz, zastanawiasz się na pewno o czym ja chrzanie. Jak byk przecież napisane jest że mowa o Path of Exile a ja nawijam o D3. Pozwól ze sprostuję.

Path of Exile to obecnie gra która swoim klimatem, grafiką oraz muzyką najbardziej przypomina Diablo. Śmiem stwierdzić nawet że można ją zakwalifikować do czegoś pomiędzy Diablo II oraz Diablo III i nie chodzi mi tu o to że jest lepsza od DII a gorsza od DIII tylko o to iż tak jak D3 posiada grafikę 3D (mimo rzutu izometrycznego) ale klimatycznie bardziej zbliżoną do D2. Zresztą chrzanie i chrzanie a to ciągle nie na temat.

Dobra! W ten weekend czyli od 11 do 13 maja rozpoczną się otwarte beta testy PoE na które mogą udać się wszyscy, bez wyjątków. W tym celu należy udać się na Path of Exile. Jeżeli dobrze liczę, beta testy zaczynają się o godzinie 02:00 w nocy z piątku na sobotę naszego czasu.

I filmik na koniec ;)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...